پرینتر سه بعدی FDM پرینتر سه بعدی FDM .

پرینتر سه بعدی FDM

پرینت سه بعدی بدنه خودرو جنگی

سازمان تفحص های علمی کاربردی ایالات متحده پرینتر سه بعدی FDM دارای شهرت به ASTRO America سه روز شنبه هفته قبل اذعان کرد که بوسیله ارتش ایالات متحده برای اجرا پروژه ای به عنوان “Jointless Hull Project” تعیین گردیده است. وزارت امان ایالات متحده با بسته شدن قرارداد ار طریقLIFT ، موسسه خلاقیت ساخت و ساز را نگهبانی می نماید، این اپلیکیشن بخشی از کارایی برای بسط و ارائه ابزاری در مقیاس بدنه برای وسایل نقلیه جنگی با به کار گیری از فناوری پرینتر سه آینده میباشد. آن ها امیدوارند خلال کاهش وزن و بهبود عملکرد و دوام خودرو، سرعت را بهبود بخشند.
تشکیل داد بدنه خودرو جنگی با به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آجل
Nigel Francis، رئیس دلیل و مدیریت اجرایی LIFT خاطرنشان کرد: “ما تحت عنوان یک مؤسسه ابتکار عمل در ساخت‌و‌ساز ملی، به گسترش تکنولوژی از مضمون‌ گرفته تا به کار گیری هرچه سریعتر به وسیله جنگجوها امداد میکنیم. بسط بدنه فارغ از درز با مأموریت ما برای کشاندن تولیدها در ایالات متحده به سمت آتی از روش لینک مواد با فرآیندها و سیستم های بغرنج در یک جهت است.”

پرینت سه آتی بدنه فارغ از خودرو های جنگی درز به طور یک جز واحد و یک دست مزایای زیادی آماده می نماید. اولی مزیت که معمولاً در دعوا به کارگیری از فناوری های چاپگر سه آینده نیز مطرح می‌شود، ارتقاء پتانسیل یک دست سازی یک قطعه میباشد که به صورت قابل توجهی بازده زنجیره هواخواهی را بهبود میبخشد و همینطور هزینه ساخت و ساز را به واحد سنجش متعددی کاهش میدهد.Larry “LJ” Holmes ، متفحص ارشد در سازمانASTRO ایالات متحده دراین مورد توضیح اعطا کرد: “مأموریت ما این میباشد که ابزاری در مقیاس تبارک با بضاعت و توان ساخت‌و‌ساز بدنه های خودروهای جنگی به طور یک دست و سوای درز با اندازه تقریبی ۳۰ فوت در ۲۰ فوت در ۱۲ فوت پیشرفت دهیم. فناوری پرینتر سه آجل در مقیاس گسترده، پتانسیل تغییر‌و تحول طرز تشکیل داد وسایل نقلیه برای ارتش را در عین کاهش ناکامی در زنجیره تأمین دارا است”.


برچسب: پرینتر سه بعدی FDM،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۳:۳۴ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)