پرینتر سه بعدی FDM پرینتر سه بعدی FDM .

پرینتر سه بعدی FDM

پرینت سه بعدی کفش های لاستیکی

یک کمپانی آفریننده کفش کانادایی به اسم Native Shoes  پرینتر سه بعدی FDM با غرض پیاده سازی کفش های پرینت سه آینده گردیده از لاستیک مایع، با آزمایشگاهی در دانش گاه MIT همیاری نموده است. غرض از ایفا این پروژه که Liquid Printed Natives اسم گرفته میباشد به کارگیری از طریق های تولیدی تازه به خواسته ساخت و ساز محصول ها روزانه میباشد. درین نوشته ی علمی پرینت سه آینده اشکال متعدد کفش گزینه رسیدگی قرار گرفته میباشد. این کفش ها به لطف تکنیک پرینت سه آتی Rapid Liquid Printing در آزمایشگاه Self Assembly در یک پیاله ژل ساخت‌و‌ساز می گردند. این طرز پرینتر سه آینده قابلیت ساخت و ساز کفش هایی با ترازو بالایی از سفارشی سازی را مهیا نموده است.
پرینت سه آجل کفش های سفارشی با به کار گیری از لاستیک مایع

با اعتنا به همت موسسات برای ارائه تولیدها با پیاده سازی های مخصوص و با به کار گیری از مواد متفاوت به عنوان مثال پلاستیک و فلز، تا به امروز ظهور تعداد متعددی پروژه را یک کدام از بعداز دیگری مشاهده کرده ایم. این پروژه در درحال حاضر تست لاستیک مایع میباشد که ماده ای نسبتاً غیرمعمول در صنعت پرینت سه آینده است. کمپانی Native Shoes مدام موادی را گزینش می نماید که بتواند در یک خط مش اقتصادی دورانی در ساخت و ساز کمپانی نماید. مثلا یک کدام از این جفت کفش ها از قالب های آناناس و ذرت تنظیم گردیده است.
پرینت سه آتی کفش های سفارشی با استعمال از لاستیک مایع
طبق گفته این مجموعه، کفش های درست شده در پروژه Liquid Printed Natives به صورت بدون واسطه در یک سینی دربردارنده یک ژل چسبناک مطابق آب و قابل استعمال دوباره، پرینت سه آجل گردیده اند. این مارک کانادایی توضیح میدهد که از اتیلن وینیل استات EVA) 50٪) بازیافت گردیده که به انگیزه داشتن ظواهر لاستیکی و انعطاف پذیری شناخته گردیده است استعمال کرده اند.
Thomas Claypool، بنیانگذار شرکتNative Shoes توضیح بخشید که مراحل پرینت سه آینده گزینه به کار گیری آن‌ها بیشتر از طریق های پوسته گیری تزریقی سنتی وقتگیر میباشد (۲ ساعت در مقابل ۴۰ دقیقه) البته سرعت عرضه به بازار را ارتقا میدهد و سکو فردی سازی بالایی داراست. ضمن این، وی میگوید به کارگیری از فناوری ایجاد کرد رو به بالا برای آن‌ها این قابلیت را مهیا کرد تا سهام خویش و هم اینگونه واحد سنجش مواد آیتم استعمال را کاهش دهند.

این مجموعه کانادایی همینطور در هم اکنون شغل بر روی یک دستگاه میباشد تا برای یوزرها این قابلیت و امکان را آماده سازد پاهای خویش را مستقیماً در یک مغازه یا این که از روش یک نرم‌افزار کپی نمایند. این سیستم بر ای یوزرها جایگاه فردی سازی بالاتری را توام با حداکثر واحد سنجش راحتی مهیا می‌آورد. Thomas Claypool یک جفت کفش پرینت سه آینده گردیده را آزمون کرد و توضیح اعطا کرد: “این کفش ها بسیار شل می‌باشند و خوب با صورت پا در هر شخص مطابقت میشوند. با این هم اکنون، اینجانب پندار میکنم ما خواهیم توانست چگونگی مواد خویش را بهبود ببخشیم”. هنوزمشخص وجود ندارد این کفش ها چه وقتی به بازار عرضه خواهند شد. البته ما مشتاقانه چشم به راه آزمون کردن آنان هستیم.


برچسب: پرینتر سه بعدی FDM،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۵:۰۳ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)