پرینتر سه بعدی FDM پرینتر سه بعدی FDM .

پرینتر سه بعدی FDM

جنبه های مثبت و منفی تکنیک تزریق پلاستیک

با وجود این دستور که تکنولوژی تزریق پلاستیک یک کدام پرینتر سه بعدی FDM از مؤثرترین تکنیک های ایجاد کرد و دارنده مزایای متعددی میباشد، مواقعی وجود داراست که می بایست پیش از تصمیم گیری در زمینه‌ی به کار گیری از این نحوه گزینه نظارت قرار گیرند. تزریق پلاستیک نیز مانند هر نحوه دیگری مزایا و معایبی داراست که قادر است در وضعیت گوناگون اجرا خواهد شد و تنها با فهم آن‌ها میتوانید تصمیم آگاهانه بگیرید. با اعتنا بدین نکته، در پی برخی از مهم‌ترین جنبه های مثبت و منفی فناوری تزریق پلاستیک گفته شده میباشد.

جنبه های مثبت فناوری تزریق پلاستیک
آغاز نکات مثبت در ارتباط ساخت‌و‌ساز با دستگاه پوسته گیری تزریقی را مرور می‌کنیم.

توجه بالا
در شیوه تزریق پلاستیک، روش تزریق مواد و تکوین به وسیله پوسته قابلیت و امکان به دست‌کم رساندن تعداد نقص ها را آماده می نماید. این نوع اعتنا نسبتاًً در تمامی صنعت های به ویژه در صنایعی که به اعتنا بسیار بالا نیاز دارا هستند اصلی میباشد، به همین ادله تزریق پلاستیک در صنعت های بسیار پرطرفدار مانند هوا محیط و خودروسازی دوستداشتنی میباشد.

جزئیات بغرنج
همان گونه که پیش از اینً بیان شد، تزریق پلاستیک شرکت های را کارکشته می سازد حتی بغرنج ترین طرح های پوسته را ایجاد و کوچکترین جزئیات را به سادگی اعمال نمایند. شما می‌توانید جزئیات زیادی را به طرح پوسته خویش اضافه نمائید و مطمئن باشید که هرمورد از آن‌ها بوسیله پوسته به حقیقت تبدیل میشوند.

دوام
برخلاف اکثر دیگر طرز های ساخت‌و‌ساز قطعات پلاستیکی، تزریق پلاستیک تجهیزات توسعه یافته ای را از نگاه دوام و قابلیت و امکان اعتقادوباور ارائه میدهد. مثلا، شما میتوانید مواد پرکننده (فیلر) را در پوسته های تزریقی ساخت و ساز گردیده اضافه فرمائید، که قادر است به کاهش چگالی مواد پلاستیکی و ارتقا استحکام هر قطعه یاری دهد.

اتوماسیون
یک کدام از دلایل مهم اینکه تزریق پلاستیک حاصل ثابتی ساخت و ساز می نماید این میباشد که اکثری از فرایند ساخت می‌توانند به طور خود کار اعمال شوند. این به‌این معناست که شما خیر فقط می‌توانید احتمال خطای انسانی را به دست کم برسانید بلکه این دستگاه قطعات را با سرعت اثبات و نرخ ایجاد بالا ساخت و ساز می نماید.

مقرون به صرفه
تزریق پلاستیک در بیشتر موردها یکی مقرون به صرفه ترین طرز ها برای ساخت‌و‌ساز قطعات میباشد. حتی در صورتی محور پروژه شما به عدم وضوح طرح ها و مواد آیتم استعمال بستگی داشته باشد، هنگام مقایسه این نحوه با بقیه طرز های تشکیل داد معمولاً متوجه خواهید شد که با اعتنا به دارایی ای که می‌توانید تخصیص دهید، تزریق پلاستیک تعداد قطعات بیشتری ساخت‌و‌ساز می نماید.


برچسب: پرینتر سه بعدی FDM،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۲۳:۵۲ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)