پرینتر سه بعدی FDM پرینتر سه بعدی FDM .

پرینتر سه بعدی FDM

روش های مؤثر جداسازی قطعه پرینت شده از صفحه ساخت

بعضی وقت ها قطعه پرینت سه آتی گردیده بیشتراز حد به شیت تشکیل داد می چسبند پرینتر سه بعدی FDM و برداشتن قطعه را طاقت فرسا می نماید. درین مواقع شما سبک سه آتی را در اپ اسلایسر برش داده اید، پرینتر سه آجل خویش را تهیه و تنظیم کرده و یک قطعه پرینت سه آجل گردیده خوب ایجاد نموده اید، البته نمی توانید آن را از برگه تشکیل داد غیر وابسته فرمائید. اگرچه چسبندگی ضعیف لایه نخستین می‌تواند نقص‌ ساخت نماید، ولی چسبندگی زیاد قطعه به ورقه پرینت نیز می‌تواند دردسر ساز باشد.
جداسازی قطعه پرینت سه آجل گردیده از ورقه تشکیل داد
در موقعیت ایده آل، شما میخواهید قطعه پرینت سه آتی گردیده را سوای زخم رساندن به قطعه یا این که برگه تشکیل داد غیروابسته نمائید. اگرچه این شغل بی آلایش به حیث میرسد، ولی در صورتیکه چسبندگی لایه اولیه به شیت پرینت بیش تر از حد باشد این عمل بسیار مشقت بار خواهد بود. این فرمان اکثر اوقات در زمینه ی مواد پرینت سه آتی مانند PETG که بسیار بیشتر به سطح ها می چسبند صورت می‌دهد. در‌این نوشته‌علمی نحوه های مؤثر جداسازی قطعه از کاغذ پرینت آیتم تحقیق قرار گرفته میباشد. برای هرمورد، شیوه، وسایل موردنیاز و کیفیت اجرا آن نقل شده میباشد.

ایفا نیروی زیاد
درین طرز فقط چیزی که نیاز دارید دستانتان میباشد. با استعمال از یک پارچه کاغذ ایجاد کرد را در مکان خویش نگه دارید و با دست دیگر قطعه پرینت سه آجل گردیده را فشار دهید یا این که بکشید. این طرز می‌تواند یک مراحل پرخطر باشد چون آزاد شدن ناگهانی قطعه از ورقه تشکیل داد ممکن میباشد منجر گردد دست خویش را به چیزی بکوبید. بدین ترتیب هنگام جداسازی قطعات با به کارگیری از این شیوه احتیاط فرمایید.


برچسب: پرینتر سه بعدی FDM،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۳۹:۴۲ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)