پرینتر سه بعدی FDM پرینتر سه بعدی FDM .

پرینتر سه بعدی FDM

پرینت سه بعدی صندلی Ubic

گیمرها ساعت های متعددی را در مقابل کامپیوتر صرف می نمایند، پرینتر سه بعدی FDM به این ترتیب ارگونومی و بضاعت تکان صندلی ها انتخاب می نمایند که تجربیات نشستن چه‌گونه خواهد بود. صندلی پرینت سه آینده گردیده Ubic تماما بر طبق نسخه برداری تن و داده های بیومتریک شما ساخته گردد. مارکوس انگمان مدیریت پیاده سازی IKEA یک مثال نخستین که وعده برطرف سازی درد و انقباض عضله در گیمرها را داده میباشد در روی داد هر ساله Democratic Days IKEA به اکران گذاشت. این مجموعه پذیرش کرد که‌این صندلی ها براساس داده ها بیومتریک مخصوص هر فرد، به دست آمده از کپی بدون نقص تن وقتی که مشتریان صندلی Ubic را از دکان IKEA خریداری می نمایند، سفارشی می‌شوند.
طرح صندلی مشابه به یک چهارپایه میباشد که در بالای آن یک پلت هیبت مش بندی گردیده جای دارد که به مراد سازش خوب با تراز تحت تنه فرد، با به کار گیری از تکنولوژی پرینت سه آتی تاسیس شده است. نزدیک به دو هفته، این صندلی پرینت سه آتی گردیده مبنی بر داده ها بیومتریک مشتری پیاده سازی، ساخت و تحویل داده گردد. این کانال ها فرد را در وضعیت مناسب قرار میدهند.

مهندس اظهار کرد: “گیمرها مثال مخاطب های افراطی می باشند. آنان ورزشکاران می باشند که با ذهن و بدنشان نبرد می نمایند. اینجانب پندار میکنم که‌این نوع فردی سازی متناسب با نیازهای ارگونومیک منحصر به فرد بفرد، سبک های متعدد تن و طرق بازی، برای فرد یک معاش تندرست خیس و یک مزیت رقابتی عالی تولید می نماید. ”

IKEA، با همیاری با UNYQ، میخواهد بداند چه طور میتواند از نسخه برداری فوتومتریک و نسخه برداری سه آتی یار و همدم با پرینت سه آجل به خواسته فردی سازی محصولاتی با ارگونومی عالی به کارگیری نماید. Area Academy با استعمال ساختارهای آموزشی در مجموعه ورزش الکترونیک و علم تخصصی در باب کیفیت به کار گیری از امکانات برای استحصال به حرکات متبوع و استانداردهای ارگونومیک برای گیمرها صندلی های متبوع را پیاده سازی می نماید.


برچسب: پرینتر سه بعدی FDM،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ تیر ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۳:۰۸ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)