پرینتر سه بعدی FDM پرینتر سه بعدی FDM .

پرینتر سه بعدی FDM

ساخت وسیله نقلیه بدون راننده با استفاده از پرینت سه بعدی

کمپانی Local Motors در چندلر آریزونا، یکی‌از پیشگامان پرینتر سه بعدی FDM تشکیل داد وسایل نقلیه پرینت سه آتی گردیده در عالم میباشد که یک وسیله نقلیه سوای راننده به نامOlli را به دانش گاه ایالتی کالیفرنیا معرفی نموده است. وسیله نقلیه های خود کار و الکتریکی پرینت سه آجل گردیده کمپانی Olli گنجایش حمل ۸ مسافر را دارا‌هستند.
پرینت سه آینده اتوبوس سوای راننده!

تشکیل داد وسیله نقلیه سوای راننده با به کارگیری از پرینت سه آتی
برای ۹۰ روز آجل، دو Ollis در یک چرخه پیش طرح ریزی گردیده با سرعت نادر در محوطه دانش گاه می‌چرخند و علم آموزان را سوارو پیاده می نمایند. این وسیله نقلیه در کنار تکنولوژی پرینت سه آینده مجهز به تکنولوژی جواب متعلق میباشد و از LiDAR، رادار، دوربین ها و جی پی اس برای ردیابی مسیر استعمال می نماید. هم اینگونه این وسیله نقلیه مجهز به یک سیستم اجتناب از بازدارنده میباشد که‌این سیستم برای اول توشه گزینه به کارگیری قرار گرفته میباشد. این وسیله نقلیه همینطور دارنده یک نگهدارنده ایمن با در دست گرفتن ترمز اضطراری میباشد.

به گفته تونی لوکاس، رئیس سرویس ها حمل و نقل و پارکینگ دانش گاه، این سه ماه برای گردآوری اطلاعات در خصوص پرینت سه آتی وسایل نقلیه سوای راننده آیتم به کارگیری قرار میگیرد. از علم آموزان مهندسی و علم ها کامپیوتری منظور گردیده است تا رسیدگی های خودشان را اجرا دهند و داده های گردآوری گردیده از Ollis را برای تست تجارب یوزرها گزینه نظارت قرار دهند و لحاظ مسافران را راجع به وسایل نقلیه فارغ از راننده تجزیه و چک نمایند. در نقطه نهایی عصر ۹۰ روزه این وسایل نقلیه به محل دیگری منتقل خواهند شد.

رابرت نلسون اظهار داشت: “ما دانشجو یان را تشویق می‌کنیم که در امر هر آنچه ممکن میباشد تفکر نمایند، در امر این که چه طور میتوانند بر آتی اثر بگذارند و به اختراع برسند. امکاناتی که با معرفی این نوع فناوری ها برای دانشجو ها مهیا میگردد بی حد و انداره میباشد، و اینجانب می‌دانم از این که به چه شکل تشکیل داد وسیله نقلیه Olli به امداد پرینتر سه آجل ممکن میباشد الهام نصیب علم آموزان و استادان با آمادگی ما باشد به هیجان خواهم آمد.”


برچسب: پرینتر سه بعدی FDM،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۲۴:۰۴ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)