پرینتر سه بعدی FDM پرینتر سه بعدی FDM .

پرینتر سه بعدی FDM

چاپ سه بعدی HSS greyscale

شرکت Voxeljet توانسته میباشد با عوض کردن greyscale روند HSS که پرینتر سه بعدی FDM با مقدار جوهر چاپ سه آتی گردیده در پودر مرتبط میباشد، خاصیت مکانیکی سه آجل را در یک قطعه چاپ سه آتی گردیده ایفا نماید. حداکثر شش سطح grey متعدد می‌توانند براساس ماده آیتم به کارگیری در مواد پودر چاپ سه آتی شوند. greyscale در وسعت واحد را می اقتدار با تغییر‌و تحول اندازه قطره جوهر جذب کننده اشعه مادون قرمز رنگ تغییر و تحول بخشید.

برای تناژ هایی با رنگ های خاکستری تیره خیس، انرژی حرارتی بیشتری میتواند بوسیله مواد چاپ گردیده از چراغ مادون قرمز رنگ جذب خواهد شد. سطح های گوناگون جوهر ورودی سبب ساز ساخت درجات رنج مختلفی در قطعه چاپ سه آینده گردیده می‌گردد و تولید مختصات گوناگون را در یک مؤلفه واحد قابلیت پذیر می سازد.

برای مثال،Voxeljet توضیح میدهد که چاپ سه آتی HSS greyscale مخصوصاً برای صنعت ساخت کفش مطلوب میباشد و به صورت بالقوه قابلیت ساخت و ساز کفش هایی کاربردی با ارتقاء معیار راحتی را آماده می سازد.
چاپ سه آجل HSS greyscale
کفی های چاپ سه آتی گردیده با ساختارهای مشبک تا قبل از اینً تحت عنوان یک فناوری توسعه یافته در صنعت ایجاد کفش ساخت‌و‌ساز گردیده اند. این کفی ها جایگاه بسیار بالایی از راحتی و استحکام را برای نواحی زیر تنش های مختلف براساس ضخامت دیواره مهیا می نمایند.

با به کار گیری از فناوریHSS ، یک ساختار کانال ای یا این که یک ماده جامد می‌تواند با خصوصیت های غرض متغیر ساخت و ساز گردد. مقادیر گوناگون جوهر می‌تواند در نواحی پایین تنش از یک کفی کفش مصرف شود. به این ترتیب تولیدکنندگان کفش میتوانند به صورت بالقوه قسمت های متبوع از کفی چاپ سه آتی گردیده را برای آماده آوردن راحتی، پایداری و الاستیسیته، باصرفه نمایند.


برچسب: پرینتر سه بعدی FDM،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۹:۰۶ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)