پرینتر سه بعدی FDM پرینتر سه بعدی FDM .

پرینتر سه بعدی FDM

چاپ سه بعدی و بلندگو های شخصی Singer Audio

Singer Audio در یک کمپین KickStarter سه ساله، پرینتر سه بعدی FDM بیش تر از ۹۰۰۰ دلار ایالات متحده برای یک تشکیل داد بلندگو قابل حمل چاپ سه آجل گردیده گردآوری کرد. این موسسه جدیدا بلندگوهای صوتی فردی خویش را ارسال نموده است. بلندگوهای Singer Personal Audio پیاده سازی شی ها نپخته و دیجیتالی ساخت‌و‌ساز گردیده را با سیستم های بلندگو دست‌ساز ادغام می نماید. این دستگاه میتواند تحت عنوان یک بلندگو بلوتوثی آیتم به کار گیری قرار بگیرد یا این که تحت عنوان یک بلندگوی سینمای خانگی به هر کانال اکران خانگی جانور اضافه خواهد شد. فناوری این اسپیکر به وسیله Russell Singer که پیش از اینً تحت عنوان مدیریت پیاده سازی و پیشرفت در یک کمپانی آغاز آپ چاپگر سه آتی شغل نموده است ساخت و ساز شد.

توصیه آنلاین پرینت سه آینده
بلندگو Singer در حین روند بسط متاع، از روش تولید چند مثال اول پیاده سازی به مراد بهبود فرکانس تحت تکرار شد. Singer Audio نماد می‌دهد که تکنولوژی چاپ سه آجل یک سطح مخصوص از تغییرات را برای مشتریان آماده میاورد.

چاپ سه آتی و HOME+ HOMEKIT

چاپ سه آجل و HOMEKIT
یک مهندس برنامه به اسم Matthias Hochgattere، rنرم افزار Home + و دوربین HomeKit متناظر با آن را تحت عنوان راهی برای ارائه یک آیتم مقرون به صرفه Apple پیشرفت بخشید. نرم‌افزار Home + که اکنون صرفا برای سیستم iOS ارائه گردیده‌است، طرحی میباشد که برای یوزرها قابلیت و امکان دانلود و سفارشی سازی تغییراتی که اینک در اپ Home پیش فرض اپل ارائه نشده میباشد را آماده می سازد.


برچسب: پرینتر سه بعدی FDM،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۰۴:۵۲ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)