پرینتر سه بعدی FDM پرینتر سه بعدی FDM .

پرینتر سه بعدی FDM

پرینت سه بعدی، سفارشی سازی انبوه و مفهوم توصرف کننده

در سفارشی سازی انبوه میگردد ذکر کرد پرینتر سه بعدی FDM ما کمابیش به الگوی معاش عشایری گشوده خوا‌هیم گشت و در ساخت و ساز تک تک محصول و خدماتی که مصرفشان میکنیم، نقش خوا‌هیم داشت و تولیدات خاص خویش را خوا هیم داشت، با این تفاوت که دیگر چیزی از سود وری و چگونگی را نیز از دست نخواهیم اعطا کرد و با به عبارتی هزینه زیر ساخت‌و‌ساز انبود میتوانیم کالای منحصر به فرد خویش را داشته باشیم.
پرینت سه آتی و توصرف کننده
به مضمون‌ توصرف کننده گشوده گردیم. اگرچه معنا توصرف کننده به اندازه بقیه مفاهیم مطرح گردیده از سوی تافلر گزینه مشاجره و عقیده پردازی بوسیله سایرین قرار نگرفته میباشد، که احتمالا به جهت این بوده میباشد که بستر فیزیکی و فناورانه مایحتاج برای تحقق این معنا وجود نداشته میباشد، البته امروزه با ظهور موجودی به اسم پرینتر سه آجل می قدرت بستر موردنیاز برای تحقق توصرف کننده ها و همینطور بستر مایحتاج برای سفارشی سازی انبوه مهیا گردیده است.

هر چقدر فناوری پرینت سه آجل توسعه و گسترش نماید و قابلیت پرینت مواد نو با فرآورده های متعدد و کیفیت خوب های متفاوت پرینت را در چنگ ما قرار دهد ما خواهیم توانست بیشتر توصرف کننده باشیم. خواهیم توانست یک پرینتر سه آینده در کنار خویش داشته باشیم، فارغ از نیاز به خرید یه خط ساخت و ساز گرانقیمت، محصولاتی که خودمان طراحیشان کرده ایم بسازیم و از آن استعمال کنیم. با پرینتر سه آینده ، خودمان هم سازنده ایم و هم مصرف کننده، با پرینتر سه آجل میتوانیم به عبارتی توصرف کننده ای باشیم که تافلر پیش گویی آن را کرده بوده: ما انسان بعدی ایم


برچسب: پرینتر سه بعدی FDM،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۵۴:۳۸ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)