پرینتر سه بعدی FDM پرینتر سه بعدی FDM .

پرینتر سه بعدی FDM

تسریع در روند ایجاد خلاقیت با پرینت سه بعدی

در سال ۲۰۱۷ موسسه IED بارسلونا به خواسته به دست آوردن پرینتر سه بعدی FDM تکنولوژِی برای علم آموزان با غرض معنا سازی ایده های پروژهایشان از فناوری پرینت سه آجل بهره برد. این دستور باعث به بسط مفاهیم خودروسازی برای ۲۰۳۵ شهر، اسباب و اثاث جانبی مد و سبک هایی برای دور و اطراف های درمان گاه ها شد‌ه‌است. در سود آزمایشگاه Maker Lab پرینترهای سه آجل Sigma و Sigmax از کمپانی پرینتر سه آتی BCN3D را تعیین نموده است.

توصیه آنلاین پرینت سه آجل

تسریع در مراحل ساخت‌و‌ساز اختراع با پرینت سه آجل
Raffaella Perrone ، رئیس پیشرفت نصیب پباده سازی موسسه IED بارسلونا توضیح بخشید: “مثال سازی سریع از التفات ویژه ای به ویژه در فن های پباده سازی برخوردار‌است. به لطف این تکنولوژی تازه که ما آن را در دسترس داریم، ساخت‌و‌ساز مثال های اول سریع به فرآیند های ابداع سرعت می‌بخشد”.

پرینت سه آجل و فناوری IDEX
به گفته دانشجویانIDEC ، فناوری Independent Dual Extruder (IDEX) که در پرینترهای سه آتی شرکت مخلوط گردیده است به ویژه در کاهش ساخت‌و‌ساز سبک یاری نموده است. این مسئله در پیشبرد پروژه های علمی قبل از مهلت های مقررشان اثرگذار میباشد. Perrone ادامه داد: “علم آموزان در حین روند پباده سازی میتوانند به‌سرعت و با به کار گیری از مدلهای چاپی سه آجل ایده های خویش را تحلیل و تحقق بخشند.”

ساختار IDEX قابلیت چاپ دو ماده یا این که دو رنگ متفاوت را در حالی که یک رمز ابزار در پارک جای‌دارد را آماده نموده است و از این طرز از ریزش پلاستیک مذاب بر روی قطعه خودداری می نماید. خلال این، ساختار IDEX قابلیت چاپ متقارن با هر دو راز ابزار همزمان برای دو موازی شدن گنجایش ایجاد را مهیا میاورد.

این پرینترهای سه آینده در IDEC بارسلونا سبب ارتقا ابداع بیشتراز ۱۴۰۰ فراگیر میگردد.


برچسب: پرینتر سه بعدی FDM،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۳۸:۵۷ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)