پرینتر سه بعدی FDM پرینتر سه بعدی FDM .

پرینتر سه بعدی FDM

پرینت سه بعدی غیر مسطح

آن‌گاه یک ساختار مسطح در تحت سطح های غیرمسطح چاپ می گردد. پرینتر سه بعدی FDM روشی که‌این پژوهشگران گسترش داده اند بر طبق برنامه برشSlic3r میباشد. اگرچه این کاری وجود ندارد که اکنون کسی بتواند ایفا دهد، البته به احتمال زیاد ما در آجل شاهد چیزی شبیه آن خوا هیم بود. فیلم پایین را ملاحظه کنید:

اگرچه فقط یک هفته از لود این فیلم در YouTube می گذرد، تا به امروز بیش تر از ۱۵۰،۰۰۰ توشه مشاهده گردیده است. یک کدام از اعضای مجموعه در یکی نظرها پایین این ویدیو توضیح می‌دهد که‌این کلیپ به یک نوشته‌ی علمی علمی کنفرانسی مرتبط میباشد که هنوز منتشر نشده میباشد.

اینک این اپ با اشکالاتی روبرو میباشد. با این هم اکنون این دانشمندان از افرادی که خواهان امداد میباشند منظور اند که کدهای مربوطه را درGitHub نظارت کرده و با گزارش اشکالات در آنجا به روند اصلاح امداد نمایند.

این نرم‌افزار برای مجموع پرینترهای سه آجل سه محوره قابل استعمال میباشد. پژوهشگران توضیح میدهند که در اکنون رسیدگی چگونگی سطح، عملیات برش و دوران نوبت چاپ در مقایسه با شیوه های سنتی برش میباشند.
این اولی باری وجود ندارد که شاهد تست های پرینت سه آینده غیرمسطح هستیم. در اوایل سال ۲۰۱۶ گروهی به مراد ساخت‌و‌ساز پرینت سه آینده غیرمسطح با اپلیکیشن Slic3r بازی کردند تا بتوانند چاپ های غیرمسطح و اجرای موج ها از راءس چاپ را مهیا کرده و الگوهای سطح تماشایی را به آن اضافه نمایند.


برچسب: پرینتر سه بعدی FDM،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۴۶:۲۹ توسط:محمد صادقی موضوع: نظرات (0)